woensdag 14 september 2016

Bye bye Brisbane.......

Dan nu echt de laatste dag..... Vanochtend nog naar CSIRO geweest en de laatste keer met Kemal koffie gedronken bij Genies. Vanmiddag het huis opgeruimd en een beetje schoon gemaakt. De laatste spullen in de koffer gestouwd....... het paste maar net en is 29,8 kg als ik de twee Samengevat boekjes Biologie en Wiskunde van Nikki er niet in doe. Die gooi ik dan maar symbolisch weg want Nikki heeft ze toch niet meer nodig! Om 17:45 voor de laatste maal naar het vliegveld gereden (volgens mij de 10e keer of zoiets). Toen zelf door de gele "Departures"poort waar ik Nikki, Silke en Mart-Jan, en vervolgens Lisette, Nikki en Marit doorheen naar huis heb zien gaan. 14 uur vliegen naar Dubai, dan 3 uur overstaptijd en dan nog 7 uur naar Amsterdam. Als alles goed gaat kom ik daar morgen om 13:15 aan. De zomer tegemoet heb ik begrepen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten